Beheerder economaat

Als beheerder van het economaat ben je verantwoordelijk voor de aankoop en het beheer van alle materialen die nodig zijn voor de werking van de verschillende gemeentediensten. Technisch materiaal, werkkledij, kantoormateriaal, onderhoudsproducten... Als beheerder economaat zorg jij voor de bestelling en verdeling van de juiste middelen.

Taken

  • Verantwoordelijke voor het voorraadbeheer en magazijnbeheer van Gemeente Lebbeke
  • Administratie en verwerking van voorraadgegevens in de bijbehorende software
  • Opstellen en opvolgen van bestellingen
  • Aanspreekpunt voor leveranciers
  • Verdelen van goederen tussen verschillende diensten

Wat wij van jou verwachten

Als beheerder van het centraal economaat organiseer en coördineer je de centrale aankoop van bestellingen en contracten. Je verdiept je in de wetgeving op overheidsopdrachten en bent verantwoordelijk voor het opstellen van bestekken, het uitschrijven en opvolgen van prijsaanvragen en het beheer van raamcontracten. Daarnaast stel je budgetvoorstellen op en werk je mee aan de meerjarenplanning. Ben jij klaar om het verschil te maken en bij te dragen aan de optimale werking van onze gemeente? Solliciteer dan nu en versterk ons team als beheerder economaat!

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een technische werkomgeving met prijsvragen en de opvolging van offertes en/of met centrale aankoop en magazijnbeheer.
  • Je bent bereid om je te verdiepen/bij te scholen in de wetgeving overheidsopdrachten.

Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Aanleg wervingsreserve die 2 jaar geldig is.
  • Volledige overname van ervaring in de openbare sector; volledige overname van functierelevante beroepservaring in de privé of als zelfstandige.
    Indicatie bruto geïndexeerd loon/maand:
    • C1 – 0 jaar anciënniteit (min.): 2.411 euro
    • C2 – 4 jaar anciënniteit: 2.732 euro
    • C2 – 12 jaar anciënniteit: 3.117 euro
    • C3 – 18 jaar anciënniteit: 3.727 euro
    • C3 – 27 jaar anciënniteit (max.): 4.300 euro
  • 30 dagen verlof, per jaar dienst een extra dag verlof tot een maximum van 35 dagen verlof + 14 feestdagen.
  • Extralegale voordelen:
    • Maaltijdcheques van 7,5 euro per gewerkte dag, waarvan 1,09 euro per gewerkte dag werknemersbijdrage.
    • Mogelijkheid tot aansluiting bij de collectieve hospitalisatieverzekering. Gezinsleden kunnen aansluiten tegen betaling.
    • Opbouw van een 2de pensioenpijler van 3% van het pensioengevend jaarloon.
    • Fietsvergoeding 0,35 euro/km.
    • Mogelijkheid tot fietslease.
    • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Waarderingsbeleid voor personeel met o.a. kortingen op diverse evenementen en bij partners.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit:

  • Een schriftelijke proef, bestaande uit een competentieproef (50% van de punten)
  • Een mondelinge proef (50% van de punten)

Om te slagen moet je minstens 50% behalen op elke selectieproef (schriftelijk en mondeling) en 60% op beide proeven samen. Vanaf 15 geldige kandidaturen is een preselectie voorzien (op basis van CV en/of op basis van een test). Je hebt bij voorkeur ervaring in een technische werkomgeving met prijsvragen en de opvolging van offertes en/of met centrale aankoop en magazijnbeheer.

De data waarop de selectieproeven plaats hebben zijn momenteel nog niet gekend. Van zodra hier duidelijkheid over is, zal dit vermeld worden bij de vacature op www.lebbeke.be.

Solliciteren

Solliciteren kan tot en met 16 juli 2024. Stuur je CV + motivatiebrief  + kopie diploma:

  • Bij voorkeur via e-mail (vacatures@lebbeke.be)
  • Of via de post of door persoonlijke overhandiging tegen ontvangstbewijs (Gemeente Lebbeke, t.a.v. personeelsdienst, Flor Hofmanslaan 1, 9280 Lebbeke)

Vragen?

Personeelsdienst Gemeente Lebbeke - personeelsdienst@lebbeke.be of 052/46 91 04