1 coördinator openbaar domein

Als coördinator openbaar domein ben je verantwoordelijke voor volgende zaken:

  • Je controleert en volgt de werken op van nutsmaatschappijen op het openbaar domein en in functie van het aankomende nieuwe glasvezelnetwerk in Lebbeke. 
  • Daarnaast controleer en volg je de werken op van Fluvius die het elektriciteitsnet versterken. 
  • Je behandelt vergunning en controleert innames van openbaar domein van nutsmaatschappijen en anderen zoals particulieren, aannemers, ...)
  • Je controleert bezetting van de openbare weg
  • Je maakt signalisatievergunningen en wegomleggingsplannen op, verwerkt ze en controleert in het kader van openbare werken.
  • Je behandelt klachten van burgers of leveranciers na het uitvoeren van nutswerken. Jij fungeert als eerste aanspreekpunt. 
  • Je beheert het Eagle.be platform en volgt de ontwikkelingen van dit platform op. 
  • Je stelt schade vast tijdens of na inname openbaar domein. 
  • Je ontwerpt, implementeert en controleert bezetting van de openbare weg in functie van openbare werken en in het beheer van Gemeente Lebbeke: wern volgens de raamcontracten, werken uitgevoerd door eigen arbeiders (asfalt, riolering, wegmarkeringen, verkeersborden, …).
  • Je maakt dossiers wegmarkeringen op, volgt ze op en controleert ze. 
  • Je volgt de aanvragen voor grondwerken in GIPOD op zorgt voor integratie hiervan met eigen software.
  • Je verzorgt de interne en externe communicatie van de nutswerken. 

Jouw profiel

Je bent in het bezit van:

  • Een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.
  • Een rijbewijs B.
  • Het attest GAS-vaststeller of je behaalt dit attest binnen de 2 jaar na aanstelling.

Aanbod

  • Een voltijds of deeltijds (80%) contract van onbepaalde duur.
  • Aanleg wervingsreserve die 2 jaar geldig is.
  • Volledige overname van ervaring in de openbare sector; volledige overname van functierelevante beroepservaring in de privé of als zelfstandige.
    Indicatie bruto geïndexeerd loon/maand:
    • C1 – 0 jaar anciënniteit (min.): 2.411 €
    • C2 – 4 jaar anciënniteit: 2.732 €
    • C2 – 12 jaar anciënniteit: 3.117 €
    • C3 – 18 jaar anciënniteit: 3.727 €
    • C3 – 27 jaar anciënniteit (max.): 4.300 €
  • 30 dagen verlof, per jaar dienst een extra dag verlof tot een maximum van 35 dagen verlof + 14 feestdagen.
  • Extralegale voordelen:
    • o Maaltijdcheques van 7,5 euro per gewerkte dag, waarvan 1,09 euro per gewerkte dag werknemersbijdrage.
    • o Mogelijkheid tot aansluiting bij de collectieve hospitalisatieverzekering. Gezinsleden kunnen aansluiten tegen betaling.
    • o Opbouw van een 2de pensioenpijler van 3% van het pensioengevend jaarloon.
    • o Fietsvergoeding 0,35 euro/km.
    • o Mogelijkheid tot fietslease.
    • o Tussenkomst in GSM-abonnement.
    • o Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Waarderingsbeleid voor personeel met o.a. kortingen op diverse evenementen en bij partners.

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit:

  • Een schriftelijke proef, bestaande uit een competentieproef (50% van de punten)
  • Een mondelinge proef (50% van de punten)

Om te slagen moet je minstens 50% behalen op elke selectieproef (schriftelijk en mondeling) en 60% op beide proeven samen. Vanaf 15 geldige kandidaturen is een preselectie voorzien. Een eerste selectie kan gebeuren op basis van CV en/of meerkeuzevragen.

De schriftelijke proef heeft plaats onder de vorm van een thuiswerkopdracht in de periode 31 juli 2024 en 4 augustus 2024. De mondelinge proef heeft plaats op 14 augustus 2024 tussen 9 uur en 13 uur.

Solliciteren

Solliciteren kan tot en met 16 juli 2024. Stuur je CV + motivatiebrief + ingevulde vragenlijst (zie www.lebbeke.be/vacatures) + kopie diploma + eventueel kopie attest GAS-vaststeller + kopie rijbewijs:

  • bij voorkeur via e-mail (vacatures@lebbeke.be)
  • of via de post of door persoonlijke overhandiging tegen ontvangstbewijs (Gemeente Lebbeke, t.a.v. personeelsdienst, Flor Hofmanslaan 1, 9280 Lebbeke)

VRAGEN?

Personeelsdienst gemeente Lebbeke - personeelsdienst@lebbeke.be of 052 46 91 04